ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

سرنوشت سوبارو در ایران چه خواهد بود؟

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

سرنوشت سوبارو در ایران چه خواهد بود؟

سوبارو برندی است که برای خودرو دوستان بسیار جذاب و پرطرفدار است و افتخارات این برند در مسابقات جهانی و رالی بر کسی پوشیده نیست. اما در ایران داستان متفاوتی در جریان است. سوبارو در ایران بسیار مظلوم واقع شده و با وجود حضور چند ساله سیف خودرو، نماینده سوبارو در ایران، هنوز هم باید گفت تقریباً این خودرو ناشناخته است.
اگرچه در ابتدا با یک بیلبورد تبلیغاتی در بزرگراه همت تهران، خبر ورود سوبارو شور و هیجانی را در دل خودرو دوستان ایجاد کرد ولی در ادامه آنطورکه شایسته این برند بود، به بازار عرضه نشد و کمی در حق این برند اجحاف شد.
با وجود اینکه در زمانی یک سری از نسخه های سوبارو لگاسی در مدل 2009 ولی با ترخیص 2013 تحویل بازار شد و کمی امید برای عرضه نسل جدید آن زنده شد ولی مجدد بعد از آن، فعالیت سوبارو به خوابی زمستانی رفت.
البته ناگفته نماند که تعداد بسیار محدودی سوبارو فارستر نیز تحویل داده شده که مدتی پیش با یکی از آنها ملاقات داشتیم ولی متاسفانه قیمت 231 میلیونی آن باعث می شود بسیاری به فکر خرید تویوتا راو4 یا حتی هوندا CR-V باشند که از نظر فنی کم و کاستی از آن ندارند و از نظر بازار دست دوم در شرایط مناسب تری هستند.

منبع: خودروبانک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 5 دی 1394برچسب:خودروبانک, سوبارو,

] [ 20:44 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه